Bosbranden

11 november 2019 - Woronora, Australië

Heyhallo!

Ik dacht ik geef even een update :)

Aangezien ik van een aantal van jullie berichtjes heb gekregen of de bosbranden hier ook bij mij in de buurt zijn, dacht ik ik laat iedereen via deze weg aan iedereen weten dat ik veilig ben hier! 😊🙏

De bosbranden zitten voornamelijk in Queensland, maar komen nu ook New South Wales binnen helaas. De branden komen dus helaas wel dichterbij maar zijn nog steeds ver genoeg weg gelukkig.

Wel worden er hier in de buurt al verschillende acties uitgevoerd op plekken waar ze bang zijn dat er een brand kan uitbreken aangezien het behoorlijk warm blijft de aankomende dagen. 🥵

Ik hoop in iedergeval dat ze de branden zo snel mogenlijk onder controle kunnen krijgen om verdere schade te voorkomen! En ik had niet gedacht dat ik het ooit zal zeggen maar, laten we hopen dat het even lekker gaat regenen de komende dagen! 😅

Liefs,

Sanne 💋

1. Opa en oma de Vries:
    11 november 2019
    Nou meisje gelukkig dat je daar veilig bent. Ook ons hield het bezig. Lieve groetjes van ons, Anouk komt vanmiddag bij ons op bezoek.
  2. Sander:
    11 november 2019
    Goed dat je veilig bent, Sanne
    Ja hopelijk veel regen 🌧en dan snel weer zon als alles geblust is 🌦☀️☀️☀️
    Veel plezier daar!
  3. Sanne van Roijen:
    13 november 2019
    Hoi Sanne, fijn deze update, want nu jij daar zit, komt het toch ineens dichtbij. Denk steeds aan jouw als ik 't nieuws hierover hoor. Ik duim met je mee voor regen.
    Veel plezier verder, maar dat lukt wel aardig als ik het zo lees 😉.
    Groetjes Sanne