Blue mountains

16 september 2019 - Woronora, Australië

Heyhallo, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog!

Zondag 08/09/19
Vandaag ga ik naar de Blue Mountains. Hier heb ik super veel zin in! Vanochtend vroeg opgestaan om de trein te pakken. Het is 4 uur reizen naar de Blue Mountains vanaf mijn huis. Maar goed, je moet toch wat als je iets van de omgeving hier wilt zien. De afstanden hier zijn niet te vergelijken met die in Nederland. Als je een uur moet reizen om ergens te komen dan word dit gezien als dichtbij, terwijl dat bij ons eigenlijk al best ver is.

Dus waar waren we ookal weer gebleven; vroeg opstaan, trein pakken en dan nog 4 uur in de trein zitten om er te komen. Gelukkig hoefde ik deze reis niet alleen te maken. Samen met Daniëlle en Ingrid ging ik op pad.

Eenmaal aangekomen moesten we vanaf het station nog een stukje lopen voordat we bij de "three sisters" waren. Dit zijn de mountains waar het eigenlijk allemaal om draait. Maar wauw, wat was het de reis meer dan waard!

Even een foto momentje met de mountains, wat nog best lastig was met al die toeristen daar haha :) en vervolgens zijn we begonnen aan de hike naar beneden. Deze was super mooi, maar toch ook wel heel erg zwaar. Onderweg wel een hele boel mooie uitzichtpunten tegen gekomen!

Na 4 a 5 uur waren we eindelijk weer boven bij de blue mountains aangekomen. De trein terug gepakt naar Central Station, daar in de buurt even ergens wat gegeten en weer terug naar huis. Het was een hele mooie, leuke maar toch ook wel een zware en vermoeiende dag!

Liefs,
Sanne

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Richard De Vries:
    16 september 2019
    Moe en voldaan weer terug. Werkt heel verslavend. Die je goed meid
  2. Sander:
    16 september 2019
    Klinkt alsof je goed je draai hebt gevonden daar. Veel plezier down under