De eerste 2 maanden

25 oktober 2019 - Oatley, Australië

Heyhallo,
Ik dacht het word wel weer eens tijd voor een nieuwe blog hier! Het is alweer een tijdje geleden dat ik de vorige heb geschreven, maar je herkent het vast wel; geen zin/geen tijd/geen energie/geen flauw idee waar ik nu weer over moet schrijven.. Maar ik denk dat ik mijn inspiratie weer even gevonden heb 😉

Oh en voordat ik echt aan mijn blog begin,, ik heb eindelijk ontdekt hoe ik hier foto's bij moet voegen dus dat ga ik ook zeker even doen deze keer :)

Het is alweer 2 maanden geleden dat ik ons kikkerlandje verruild heb met het oh zo mooie 'down under'. Ik heb in deze 2 maanden al zoveel mogen zien en doen in deze prachtige stad, dat ik eigenlijk niet echt kan geloven dat ik hier pas 2 maanden ben! Het voelt al veel langer, maar aan de andere kant voelt het ook weer alsof ik pas 2 weken van huis weg ben haha.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel een beetje last heb van het "nooit meer naar huis" gevoel,, oepss haha 😳 maar er zijn ook gewoon nog zoveel dingen die ik hier wil zien en beleven dat ik voorlopig ook echt nog geen tijd heb om naar huis te gaan, behalve dan het feit dat ik gewoon nog moet werken hier tot eind Februari, kan ik ook gewoon niet wachten om eindelijk echt te gaan reizen hier en ook andere stukken van dit prachtige land te ontdekken en niet alleen Sydney en deze omgeving!

Maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat de tijd dat ik er weer naar verlang om naar Nederland te gaan er ook echt wel gaat komen! Want zoals het spreekwoord luidt; zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens anders
En zo is het!

Liefs,
Sanne

IMG_20190915_183730_284IMG_20191019_141258IMG_20190926_103218IMG_20190926_103214IMG_20191024_111955IMG_20191024_112252

1. Opa en oma de Vries:
    25 oktober 2019
    Sanne wij genieten altijd van je verhalen én prachtige foto's maar wie is toch die dame met die mooie bril?Liefs van Opa en Oma de Vries. 😂😎
  2. Ineke ten Brinke:
    25 oktober 2019
    Fijn Sanne, dat het zo goed bevalt en dat je zo geniet van al het moois. Het lijkt mij ook een geweldig mooi land! Ben best een beetje jaloers! Je ziet er goed uit! Veel plezier verder. En leuk om wat van je te horen! Groetjes Ineke
  3. Thejanne:
    25 oktober 2019
    Wat een avontuur Sanne, geniet ervan nu het nog kan!!😊 Het lijkt mij ook een super mooi land. 👍🏼Groetjes Thejanne😘