Watsonsbay

11 september 2019 - Woronora, Australië

HeyHallo, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog!

Zaterdag 07/09/19 ben ik met Ingrid en Daniëlle naar Watsonsbay geweest. Eerst met de trein naar Central Station en vervolgens met de bus naar Watsonsbay. Met de meiden had ik daar afgesproken, aangezien wij allemaal aan een andere kant van Sydney wonen was het makkelijker om alleen daarheen te reizen.

Eenmaal daar was het toch eigenlijk best wel koud door de harde wind die er stond. Maar goed, dat hield ons natuurlijk niet tegen!

Het strand zelf was super mooi, maar we waren daar niet gekomen voor het strand. We waren naar Watsonsbay gekomen om de Watsonsbay walk te doen. Deze schijnt super mooi te zijn! Dus ookal was het toch best wel koud, zijn we toch begonnen aan deze walk. Van lopen krijg je het toch wel weer warm!

Onderweg kwamen we een hele boel mooie uitzicht punten tegen. We hadden uitzicht op; Sydney Harbour, the city skyline, tasmanië zee, en als laatse kwamen we langs de Hornby vuurtoren. Dit was echt super mooi om gezien te hebben allemaal!

Hierna hebben wij de bus gepakt naar Diamond Bay. Dit was leuk om gezien te hebben maar hij viel ons toch wel een beetje tegen. En nee niet omdat wij ondertussen "verwend" zijn met alle stranden die wij hebben hier! Het viel gewoon tegen. Maar ik denk dat dat vooral komt omdat er in het echt overal hekken omheen staan en je niet overal kan komen, terwijl je dit allemaal niet op de foto's terug ziet. Maar goed, misschien zijn ze de paden wel gewoon aan het renoveren, ik heb geen idee.

Al met al was vandaag dus weer een geslaagde dag! Vanavond vroeg m'n bed in, en morgen op naar de Blue Mountains! Zin in! :)