Halloween

2 november 2019 - Sydney, Australië

Heyhallo,

Ik dacht het werd wel weer eens tijd voor een nieuwe blog. En deze staat in het thema van Halloween!

Halloween, iets waar ik thuis nooit iets mee doe en wat mij eigenlijk ook totaal niet aanspreekt haha.

Maar sinds een paar jaar is Halloween dus wel een heel ding aan het worden hier in Australië. Iets wat de meisjes helemaal geweldig vinden, lekker verkleden en natuurlijk langs de deuren gaan om snoep op te halen. En hoewel ze hier wel echt bezig zijn met het "eng" verkleden vieren ze dit feest wel aan het begin van de zomer hier. Wat er dan wel weer een beetje tegenstrijdig uitziet haha.

Huizen worden versierd, kinderen en volwassen gaan verkleed als iets griezelligs, maar tijdens het trick en threaten is het gewoon nog licht en heerlijk warm buiten.

IMG_20191031_182019IMG_20191031_185459

En hoewel ik hier normaal gesproken niks mee heb, vind ik het toch leuk dat mijn gastgezin mij mee gevraagd heeft dit jaar, en ik dit ook een keer mee heb gemaakt!

Liefs,

Sanne

1. Ineke ten Brinke:
    2 november 2019
    Ha Sanne, Wel raar inderdaad. En voor dat het echt spannend wordt, slaap je al lang waarschijnlijk:)
    Maar leuk om mee te maken!
    Groetjes Ineke