De eerste dagen

23 augustus 2019 - Sydney, Australië

Heyhallo, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijm blog!

Ik ben, nu ik dit schrijf, al een aantal dagen in Sydney en ik heb net mijn oriëntatiedagen erop zitten. Gelukkig maar want pfoee wat duurde die lang.
Ik zal in het kort even vertellen wat ik de eerste paar dagen hier zowel heb gedaan 😊

Dinsdag 20/08/19
Vandaag is mijn eerste echte dag in Sydney. Gisteravond laat ben ik aan gekomen en eigelijk vrij snel daarna naar bed gegaan. Maar vandaag ben ik wel van plan iets te gaan ondernemen hier.

Omdat ik de stad nog niet ken, en ik eigenlijk geen idee heb waar ik moet beginnen met het ontdekken van de stad, besluit ik eerst een winkeltje te zoeken om mijn ontbijt te halen. Ik zag iets verder op een parkje en daar ben ik rustig gaan ontbijten. Daarna ben ik gewoon rond gaan lopen en gekeken waar ik uit zou komen. Ik ben door China Town gelopen en vanuit daar door naar Darling Harbour. Darling Harbour is een haven hier in Sydney en hij is echt prachtig 😍. Het is hier heel rustig vergeleken met de rest van de stad en het is gewoon super mooi!! Als je ooit in Sydney komt is dit zeker een aanrader!

Woensdag 21/08/19
Vandaag staat de Bondi Beach Walk op het programma 💕. Vanuit het hostel waar ik verblijf worden verschillende activiteiten georganiseerd en dit is daar een van. Vanuit het hostel zijn we met ongeveer 25 man met de bus naar het eerste strand hier in de buurt gegaan (ben alleen de naam vergeten 😅). Vanuit hier was het 6 km lopen naar Bondi Beach en onderweg kwam je allemaal mooie stranden van Sydney tegen. Ook was er een gids mee vanuit het hostel die ons van alles vertelde. Na twee uur gelopen te hebben kwamen we dan eindelijk aan bij Bondi Beach en echt het is nog mooier dan de foto's 😍😍 ik wist niet dat dat kon. Eenmaal aangekomen was het tijd voor lunch en hoe kan je dat nou beter doen dan bij de Mac Donald's 😂.

S avonds was er een wine and cheese party in het hostel, dus daar ben ik samen met een aantal die ik ontmoet had tijdens de walk heen geweest, en daarna nog even door naar de club die onder het hostel zit. Al met al dus weer een geslaagde dag!

Zoals ik eerder al zij heb ik mijn oriëntatie dagen er ondertussen al op zitten, maar deze heb ik alleen nog niet uitgeschreven dus die komt later online!

Liefs,
Sanne

1. Ineke ten Brinke:
    23 augustus 2019
    Ha Sanne. Klinkt goed! Leuk om te lezen. Veel plezier verder. Groetjes Ineke
  2. Opa en oma de Vries:
    23 augustus 2019
    Sanne wij vinden het superleuk om zo over je schouder mee te kijken.Fijn dat je zo geniet.😂😂
  3. Petra:
    28 augustus 2019
    Verbleef je bij Wake Up Hostel want die heeft een club beneden? Hahah in ieder geval super vet, en veel pleziee!
  4. Sanne:
    29 augustus 2019
    Jaa ik verbleef in Wake Up. Echt een super mooi hostel! Dankjewel, gaat zeker goed komen 😊